18/9/18

BALNEARI DE ARNEDILLO ( La Rioja )






























































Des de el dia 22 de Agost fins el dia 2 de Setembre em estat el balneari de Arnedillo, nosaltres això ens ho agafem com unes vacances, i aprofitem per recuperar-nos una mica, doncs allà amb totes les teràpies que et fan, la veritat, notes que agafes forces per començar un altre vegada a seguir, a mi aquest any he notat que com amb van operar del genoll m`ha anat molt be, doncs vaig entra que anava amb bastó i vaig sortir sense, també em aprofitat per fer una mica de turisme com sempre fem, encara que jo alguns llocs no m’he atrevit anar-hi, però be, la meva parella ha fet moltes fotos i el que no he vist insitu, ja ho he vist amb foto, explico una mica tot el que em vist mes o menys, el primer dia fins que no te instal-les et visita la doctora i una charla que fan de benvinguda ja quasi passes el dia, per el mati cada dia teníem teràpies i per la tarda sortíem a fer qualsevol sortida per fer turisme, com anar fins Arnedo, que tothom diu que es el lloc on hi han moltes botigues de sabates, doncs si però nosaltres no varen trobar res que ens agrades, un altre dia fins Alfaro que és la ciutat on hi han més cigonyes de tot La Rioja, ens van dir els del poble que ja havien emigrat, la noia que feia les charles ens va comentar que anéssim a veure el Castell de Quel i Arnedo, dons un altre tarda allà que vam anar, no aconsello a ningú que i vagi perquè es veuen més bonics des de vaig que quan estàs a dalt, nomes perquè es veuen bones vistes, i vàrem passar la tarda, la meva parella va buscar per internet que anant fins Enciso que i havia la ruta del dinosaures, ens hi vam arribar, aquí si que no hi vaig pujar jo perquè era una pujada bastant pronunciada i no amb vaig atreví, ell si que hi va anar, es interesant però tampoc es gran cosa, nomes perquè ja que estàs per allà i vas. També ens vam arribar fins a Calahorra, estàvem amb festes i quasi be tots els carres del centre estaven tallats, per sort varen trobar la Catedral oberta, i van entrar a visitar-la, molt maca val la pena veure’ la. Un altre tarda fins a Castejon dons jo tinc una amiga que es d’allà i amb feia gracia veure el poble, ja amb va dir que el poble no tenia res interesant per veure, i Fiteros que també esta a la vora on ja un altre balneari, que ja ens i vam apuntar per l’any que be. La pròxima sortida vas ser Corella aquesta si que es una ciutat que esta be de visitat, dons te moltes cases Palaus i Museus, molt interessant, un altre tarda jo amb vaig quedar al balneari i la meva parella se’n va anar a fer una sortida de dues hores caminant a visitar La Cova de los Cien Pilares, segons les fotos es bastant interesant de veure però jo no amb vaig veure amb cort de anar-hi, per anar acabant les tardes i sortir una estona, ens vam arribar fins a Prejano que estava a al vora del balneari tornant vàrem pujar fins el mirador del Castell de Herce,tot això hi vaig anar jo perquè es podia pujar amb cotxe fins allà, es bonic de veure però tampoc no es gran cosa, però a nosaltres ja ens agradar veure aquestes coses que quasi estan oblidades, i per acabar la ultima tarda  al Monestir de Vico, que jo també amb vaig quedar al cotxe, perquè també es tenia que caminar, aquest any m’ho he agafat amb molta calma alguns llocs no he pogut anar-hi, el meu cos no ha donat mes, tornant ja cap el balneari vàrem trobar un poble derrumbat, que es deia Turruncun, molt curiós inclòs vàrem veure uns nuvis que es feien fotos allà, també la meva parella a fet algunes sortides de senderisme que jo no he fet.