16/9/17

VIATGE A GRAN CANARIA

























































Hem fet una sortida de una setmana a Gran Canaria em uns amics i ens ho em passat molt be, dons em llogat un cotxe i em fet una mica de recorregut per l’illa, l’hotel el teníem a Sant Bartolome de Tirajana,que esta situat a la part Sur de l’illa i estava molt a prop de les Dunas de Maspalomas, per el matins ens quedàvem a l’hotel em plant relax platge i piscina, i per les tardes ens dedicàvem a fer una mica de turisme, en vam arribar a veure les Dunas, son molt boniques de veure, també ens van comentar que la part del Nord era mes maca, el pròxim dia per la tarda i com l’illa no es molt gran ens vam arribar fins Agaete on estan unes piscines naturals que te un entorn molt bonic de veure, el pròxim dia vam anar fins a Mogan,tenen un molí molt antic i unes figures grossíssimes que estan molt be, seguint un altre dia fins el Barranco de Guayadeque on vam veure cases coves en el mateix barranc, que viuen millor que nosaltres,seguint el pròxim dia fins a Puerto Rico també ens van comentar que era un poble bonic de veure, allà que vam anar a passar la tarda, el pròxim dia ens vam arribar fins Ingenio que no està malament però tampoc no es cap cosa, te les seves cosses interesants però personalment a mi no em va agradar, i ja tornant cap l’hotel vam entrar a Agüimes que aquest si que em va agradar mes, dons quasi per tots els carres tenen figures de bronze molt boniques i crec que típiques d’allà, en fi que tot plegat em passat uns dies molt agradables,em bona temperatura i em bona companyia, jo tenia moltes ganes d’anar-hi i la veritat ha sigut que ja ho he vist, però no se si hi tornaré dons cada dia tinc menys ganes de viatjar, es nota que em faig gran.