2/5/15

VIATGE A MATALASCAÑAS ( HUELVA )












































































































Com cada any fen un viatge de l'imserso, aquesta vegada em anat a Huelva concretament a Matalascañas,el gran hotel del Coto, que està el costat del Coto de Doñana,hi com sempre em fet una mica de turisme, aquesta vegada no em llogat un cotxe em anat em les excursions que fan a l'hotel,totes em guia local.
Començant visitant Huelva, que durant el trajecte el guia t'explica tot el que vas veien com per exemple la natura dons son molt rics perquè trobes molts pins pinyoners, eucaliptus i uns arbres que en diuen jaras, vas bordejant tot el Coto de Doñana, una part de la carretera és parc natural hi l'altre és parc nacional, molt interessant l’explicació, fins arribar a Huelva on vàrem visitar el Santuari de la Verge de la Cinta em una entrada d'estil Gòtic Mudèjar molt bonica, hi una visita turística per la ciutat.
Seguint un altre dia a fer la ruta del pescaito, que és tracte de fer una passejada visitant Punto Ombria,hi una part de les Ries, acabant em un xiringuito de la platges menjant pescaito típic d'allà, una bonica excursió, això va ser per el matí i per la tarda, per la porta del l'hotel pase un trenet que et porta fins el poble de Matalascañas, hi també durant tot el trajecte el mateix que condueix el trenet t´ho va explicant tot, el poble és molt petit hi em poca estona las vist, et deixa allà i quant a passat una hora et torna a l´hotel, cobren quatre euros, anar i tornar, fa dos viatges un el mati hi un altre per la tarda. 
L’endemà per la tarda em un quatre per quatre, dons allà no és pot entra de un altre manera, vam anar el Coto de Doñana, durant quatre hores vàrem donar tota la volta el Coto veien totes les dunes hi alguns animals que estan per allà, una bonica excursió, com és de suposa el noi que portava el cotxe no va parar de donar explicacions de tot, molt interessant hi una bonica experiençia,com també ens va dir per on feien el camí del Rocío i com ho vivien els que fan el camí, ho recomano.
El següent dia vàrem fer un Passeig Marítim  per tot el riu Oriel-Rio Tinto, es impressionant quan s'ajunten els dos la quantitat d'aigua que arribes veure, una bonica passejada de quasi dues hores veien totes les Marismes, en el vaixell ens van fer una convidada de la terra.
Continuant l'altre dia per anar fins a Niebla una ciutat emmurallada, hi Bollullos que te molta fama per el seus vins, potser va ser el que menys em va agradar de tot el que em vist, però va ser una oportunitat de conèixer dos llocs emblemàtics de Huelva.
Em tot això ja va arribar Diumenge que és el dia que et porten al Rocío, per mi era uns dels llocs que em feia gracia veure, hi la veritat és que em va agradar molt, després per la tarda vàrem fer la ruta de Colon que està en el Monestir de la Rabida on és troben unes rèpliques de les tres Caravel·les, molt bonic de veure també, ho recomano perquè la historia és interessant, encara que si em pregunten tot el que van explicar de algunes coses ja no les recordo.
I ja per ser el últim dia no és podia deixa d'anar fins Aracena, on estan Les Grutes de les Meravelles, després de quasi dues hores d'autocar veien durant el camí les mines del Rio Tinto, hi les de Cerro Colorado totes a cel obert, la Necròpolis Romana. el embalse del rio Cosan, hi Campo Frio, acabant em la sierra d'Aracena,hi vàrem arribar, son molt boniques però és tenen que pujar hi baixar moltes escales, aconsello de veure-les però no hi tornaria, em van agotar molt, però si vas Aracena i no les visites no val la pena anar-hi.
I fins aquí tot em passat molt bons dies, m'han quedat coses per veure, espero torna-hi per acabar de visitar el que no he pogut.