7/1/12

EL MEU ANIVERSARI I NADAL





El dia de Nadal com cada any, ens ajuntem tots a casa meva,els meus fills i nets, i els de la meva parella, som tants com vint-ti-un, com ja he comentat alguna vegada el meu aniversari és el dia vint-i-u,i aprofitem per celebrar tot el mateix dia,com aquest any Nadal a caigut amb Diumenge quasi amb celebrat més el meu aniversari,encara que el Nadal també estava present van aprofitar la ben entesa per celebra-lo tot, com sempre aquest dia jo personalment tinc molta feina perquè no falti res,però també tinc molta gent perquè m'ajudi,i entre tots ho fem tot és un dia molt bonic i jo estic molt satisfeta de com s'avenen tots,aquest any em tingut una persona més i molt petita ja que el fill de la meva parella ha tingut un altre nen que encara no te tres mesos,va ser un dia molt agradable.