30/12/09

PASTÍS DE TONYINA


Es el típic pastis que crec que també cadascuna ho fa a la seva manera i que ja el sabeu fer, però jo el poso tal com el va fer ella, aquest jo ho he fet no ben igual, però m'ha quedat molt bé.

Ingredients:
Pa Bimbo sense escorça i si no ho és la talleu.
Tomàquet
Tonyina
Maionesa,ou dur i enciam

Preparació:
 Barrejar un tomàquet triturat amb la maionesa i la tonyina.
Sucar una làmina de pa amb tomàquet i afegir la barreja que em fet.
Afegir un altre làmina i repetir la mateixa operació fins a tres pisos.
Folrar el pastis amb maionesa i l'enciam adornar amb olives,ou dur o també podeu posar tomàquets Cherry fent la forma de una flor que es que com ho va fer ella.

1 comentari:

Pilar ha dit...

Jo també poso ou bullit, per guarnir-ho i enciam ben picadet entre les llesques de pa.