15/11/13

RUTA TURISTICA EM 4X4 PER LA GARROTXA


El dia vuit de Novembre em fet aquesta ruta, va ser l'aniversari de la meva parella i jo li vaig fer aquet regal, em realitat qualsevol excusa és bona per fer una sortida, i com a tots dos ens feia gràcia fer-lo, ho vam decidir així, si van afegir dues amigues meves, o sigui que i vam anar tots quatre.
El noi que fa aquestes rutes és diu Cesc, i te varies rutes, nosaltres vàrem agafar la nomenada el Puig de Bassegoda que tenia una durada entre sis i set hores, explico una mica com ens va anar i per ha on ens va portar, primer vàrem anar ha veure el Volcà de Santa Margarida, dons vàrem pujar fins a vuit-cens metres d'alçada, veien una vista espectacular, seguin la ruta passant per Olot, Montagut, Sadernes, Sant Jaume de Llierca, Monars, fins arribar a Bassegoda, coneixen tota La Garrotxa, i veien el canvi de colors de les fulles de la tardor per totes les valls, com també ens va portar a veure algunes Esglésies romàniques ja abandonades però que tenien el seu encant, estaven molt amagades, només les coneixia ell, aquest noi és molt aficionat a la natura i abans de dedicar-se a fer aquestes rutes anava en moto, buscant tot les rutes possibles, ens ho vam passar molt be i el noi molt agradable i atent. A la hora de dinar va buscar una bona esplanada i ens va preparar un dinar em pa tomàquet i embotits de La Garrotxa, una bona amanida i el postra, ell porta la taula, les cadires i tot ho fa ell, evidentment això és opcional si vols ho fas pagant una mica més, però va ser divertit.
Va ser una bonica experiència, i no sabria dir que va ser el que em va agradar més, ho recomano de fer-ho.